Budjetti

keskiviikko 3. kesäkuuta 2015

Miksi juuri hän?

Yllättäen taas naikkareiden kautta aloin pohtimaan kysymystä 'miksi juuri hän?'
Ja pitkä lista siittä tulikin kun hetkeksi istui alas ja alkoi pohtimaan.

Hän....
...  on niin paljon minun kaltainen, mutta kuitenkin hieman erilainen, hyvällä tavalla
... on rehellinen
... rakastava
... rakastettava
... on tehnyt minusta paremman ihmisen
... on tehnyt minusta kokonaisen, korjannut palasiksi hajonneen minut
... on myöskin ihan aikuisten oikeasti se minun toinen puolikas
... tukee ja hoivaa kun on tarvetta
... pitää minut turvassa kaikelta, ts. hänen luonaan on maailman turvallisin paikka
... on minun takia, täysin omasta halusta ja aloitteesta, tehnyt suuria muutoksia omassa käytöksessään ja tottumuksissaan
... on fiksu ja parisuhteen aivot
... rakastaa minua sellaisena kun satun olemaan
... pitää samalaisesta musiikista, elokuvista ja tv-sarjoista kun minä
... on samanlainen huithapeli mitä tulee kodin siivoamiseen ja järjestyksessä pitämiseen :D
... pitää kanssani samoista arvoista, maailmankatsomuksesta ja alkoholitottumuksista
... on vähintään yhtä lapsenmielinen kun minä
... ei ole tosikko
... jaksaa työkiireiden ja -stressin ohella myös huomioida minun olemassaoloni
... tipauttaa minut takaisin maan pinnalle kun on tarvetta
... jakaa kanssani myös samanlaisen täysin pähkähullun huumorintajun ja meillä nauretaankin todella usein milloin millekin. Myöskin on niitä 'sisäpiirin juttuja' suuri kasa juuri tämän takia
... osaa rakentaa ja nikkaroida, ei mene sormi suuhun missään tilanteessa, oman elämänsä MacGyver siis
... on ihminen jonka kanssa voin puhua ihan mistä vaan
... on kaikin puolin niin erilainen kun exäni
... on hyvin eläinrakas
... omaa aivan tajuttoman ihanat siniset silmät, mihin hukun hyvinkin usein
... on tajuttoman hyvännäköinen, huolimatta mukana kulkevasta oluttynnyristä :D
... on se henkilö, jota rakastan enemmän kun ketään olen ikinä rakastanut <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti