Budjetti

perjantai 22. toukokuuta 2015

Ensimmäisiä juhlan musiikkipohdintoja

Sanomattakin on selvää että meidän juhlissa on musiikilla suuri rooli. Vaikka nyt ei bändiä hankita (meille ei edes mikä tahansa bändi kelpaisi, ja ne mitkä kelpaisi on joko kuopattuja tai sitten tarvittaisiin muutama tai 'muutama' tonni rahaa :D ) niin silti, jokatapauksessa. Eli todellakaan meidän häissä ei ikinä ikinä olisi mitään perinteistä hääbändiä tai vastaavaa. 

Olen tänään enemmän käyttänyt energiaani kutsutekstin kehittelyyn (ja nytkin onkin sitten loistava, täysin meidän juhliin sopiva teksti olemassa, mutta sen kerron tänne sitten joskus kun kutsut on kasassa jne). Kaaso totesi tuossa hetki sitten kun kerroin mitä kehitin, että aivan loistava, ei meille sopisikaan mitkään hempeilyt. Indeed, pakko sanoa että hyvin valittu kaaso kun tietää varsin hyvin mistä minä tykkään ja mikä on meidän näköistä :D <3

Mutta asiaan, minä (me) ei olla vielä mitään ajatusta luotu juhlien musiikkitarjonnan suuntaan, eikä onneksi vielä ole kamala kiirekään niitä pohtia. Äskön vaan tuli semmonen ahaa-elämys 'tää on sitten hei pakko soida listalla!!' -hihkasun kera. M katsoi minua vähän kulmiaan nostellen työkoneensa takaa, ja minä tohotin että kyllä kyllä, tää on sinne täydellinen!
Ja pakko nyt tänne laittaa jemmaan, minä kun olen niin huonomuistinen, että unohtuisi kuitenkin...

Tämähän siis on bändi mitä minä olen suuresti fanittanut sillon joskus kauan sitten nuorena tyttönä, minä oon kasvanut musiikin osalta fiksummaksi ihmiseksi tän bändin kanssa jne. Ja M tykkää myös, miten tästä voisi olla tykkäämättä!

Sen suurempia esittelyjä tuskin kaipaa, Tyrävyö! <3

(Tyrävyö - Ensisuudelma)

Lisäys:
Ja tämä postaus sitten saiki meidät pähkäilemään, että juurikin tämäntyylistä musiikkia meillä sitten juhlissa voisi olla, kun siellä on vähän laajemmin eri genrejen kuuntelijoita, suhteellisen neutraalia, mutta sen rajoissa mistä  me tykätään :D

Tyrävyö - Päivänsäde ja menninkäinen

Ja tämä on kans ihan ehdoton!

Volbeat - I Just Wanna Be With You

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti