Budjetti

keskiviikko 13. toukokuuta 2015

Kampauspohdintoja

Eilen palaveerattiin pienesti kaason kanssa hiusjutuista. Minä löysin tuolta vaatehuoneen perukoilta ihan vahingossa muutossa sinne jemmatut aitohiuspidennykseni (klipsimalliset), ja idealamppu syttyi samantien. Minulla kun on niin tajuttoman ohuet hiukset, että niistä ei välttämättä sellaisenaan saisi kivaa kampausta, niin kysäisin kaasokkeelta että jos värjään ne mustaksi, niin voisiko niitä sitten käyttää kampaukseen lisävolyymiksi. Minähän ne joskus värjäsin punaiseksi kun oli punainen tukka, mutta käyttämättä sitten jäivät. Onneksi on aitohiusta, niin voi värjäillä! :D

Eli kampauksesta sitten tulee sini-musta, ei paha ollenkaan ;) Siinä samalla sitten pohdittiin että minkälaista kampausta olen ajatellut, ja ihan suoraanhan minä sen olen jo pidemmän aikaa tiennyt, että osaksi kiinni ja osaksi auki. Vaikka kovasti tykkään pitää hiuksia sukkanutturalla, niin en silti kuitenkaan halua hiuksia kokonaan kiinni.
Olen myös pohtinut, että sitten muutamaan kuviin tulisi jonkunlainen hunnuntapainen, kuva olisi sitten tähän tyyliin;

(kuva täältä)

Eli periaatteessa riittäisi pala tylliä :D Ja kuvasta poiketen se tulee olemaan mustaa, tottakai. Ellen sitten innostu muunkinlaisista huntuilukuvista, mutta äkkiähän semmosen itse väkertää (ehkä jopa tämmönen 'peukalo keskellä kämmentä' -ihminen, joka juuri ja juuri osaa ommella irronneen napin housuihin)

Mutta niitä hiuksia! Tässä nyt on näitä mitä olen haalinut jemmaan ympäri nettiä. Googlen kuvahaulla haettuja ja koneelle tallennettuja, eli en muista mistä nämä on napattu..

Tästä jos joku hieman 'siistitympi' versio..? Olisi ainakin erilainen, niin kun häätkin tulee olemaan :D


Sinänsä tälläinen sivulle laitettu olisi kiva. Ehkä?

Olisiko tämä sitten jo liian yksinkertaista ja 'ei minun näköistä'?

Tämä on sinnepäin, mutta ei ehkä ihan noin kiharaa..?

Ja kaasolle lupasin että kampaus ei todellakaan tule olemaan sellainen mitä väkerretään tuntitolkulla ja jokainen hius aseteltaisiin yksitellen :D

Kun sitten taas miettii ihan tuota goottityyliä, niin sieltähän näitä erikoisempia kampauksia löytyy vaikka kuinka paljon!

(kuva täältä)

(kuva täältä)

Nyt kun nämä laitoin kaikki tähän allekkain, niin eniten kyllä miellyttää tuo ensimmäinen ja nämä kaksi viimeistä. Kaaso voisi ammattilaisena kertoilla (huhuile vaikka fb:ssä :D ) mitä on mieltä, sopisko näistä edes mikään minulle ja näinpäinpois? :D <3

Niin ja tätä unohtamatta! Löysin Etsystä eilen ehkä maailman päheimmän hiuskoristeen! Voisi minun päästä unohtaa kaikki kukat ja muut härpäkkeet ja laittaa tämän kampauksen loppusilaukseksi?
Ja jos nyt tämän päätän tilata, niin sehän jo aika paljolti sanelee sen kampauksen tyylin, eli välttämättä ei sovi tuommosten 'perinteisten' kampausten lisäksi, ainakaan minun mielestä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti