Budjetti

keskiviikko 21. lokakuuta 2015

Kurkistus häälehteen!

Hyvä ystäväni Johanna on tässä alkuviikon härveltänyt meidän häälehden parissa. Minähän siis päätin hänelle ulkoistaa tuon taiton, kun ei vaan tunnit riitä vuorokaudessa.
Ja en kuulkaa yhtään kadu sitä, että ulkoistin! Tuota häälehden raakiletta kun tässä katselin, niin enhän minä olisi ikinä tuollaista siitä keksinyt tehdä! On siis aivan huikea, tuskin maltan odottaa sitä että saan sen lopullisen version, saatika sitä, että nuo pääsee juhlapaikalla jakeluun ;)

Tässä olisi pieni kurkistus miltä se meidän lehti tulee näyttämään.

Tälläinen tulee siis layout olemaan.


Ja kun kerran meillä se minun sormukseenkin kaiverrettu 'hand in hand - side by side' kulkee nyt kaikessa, niin se oli ehdoton juttu myös lehteen.
Lehti tulostetaan A5 -kokoiseksi, niin vasemmanpuoleisella sivulla siis lukee 'hand in hand' ja oikeanpuoleisella 'side by side'.

Ja ihme kyllä herra Pilkuntarkalla ei ole tästä ollut mitään sanottavaa, hienosti on hyväksynyt kaiken mitä tuohon on laitettu. Enemmän minä olen sitten jotain pientä veivausta aiheuttanut... :D

En edes halua tietää minkälainen veivaus näiden tulostamisesta tulee, se on M:n homma. Minä jo ajattelin että minä en halua paikalla olla kuuntelemassa sitä jupinaa kun pitää testailla miten päin mikäkin paperi menee, mikä sivu mihinkin tulostetaan ja ties mitä. Mutta kai minun on pakko mukana hommassa olla....
Se sitten onkin eri asia, että kuka nämä kokoaa ;)


Niin joo, TJ 9!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti