Budjetti

tiistai 27. lokakuuta 2015

Paniikki alkaa hiipimään!

Tän päivän ainut homma minulla on hääjuttujen tekeminen!
Tuossa äskön pähkäilin konkreettista aikataulu- ja to do -listaa, nyt minulla sitten on puolitoista sivua word-tiedostossa, ja ties mitä tuolta olen unohtanut! o.O

Kaaso tulee tänne torstaina, sillon on sitten kaikenlaista kakku- ja cupcake -projektia. Ja kaikkea muuta.
Perjantaina sitten saadaan vahvuuteen mukaan BM, ja illalla sitten vielä yksi meidän kaveri tulee tänne meille ja hän on myös lupautunut auttamaan. Eiköhän me tämä homma saada hoidettua! Tehdään sitten vaikka yötä myöden :D



Tuossa äskön muuten tuli ihan konkreettinen 'apua, paniikki!!' päällee. Vilkaisin kalenteria, okeijuu 27.10. Hiippailin sitten pyykkikonetta tyhjentämään, niin tuli semmonen 'heeeeetkinen, niin mikä päivä ja monesko?!'

Takaisin koneen luokse ja kalenteri auki, tiistai 27.10. Piti sitten oikein alkaa laskemaan, että onko nyt oikeasti oikea päivä ja päivämäärä, ettei vaan ole jo keskiviikko?
Kyllä, kolme päivää aikaa, ja näihin aikoihin perjantaina pitää olla koirat vietynä hoitoon ja minä kynsien geelilakkauksessa.


(Näemmä tuonne iskenyt pieni painovirhepaholainen, pitäisi olla 'kahvit alkaan' :D )


Eilen laitoin vaalentaen juurikasvun, tänään on sitten hiuksten värjäys, jaksanut eilen alkaa suoravärin kanssa enään suttaamaan.
Huomenna sitten kosmetologille kulmien laittoon ja myöskin pitäisi mennä hakeen juomat minun vanhempien luota. Jos nyt vaan saan heidät kiinni, että ovatko edes huomenna illalla kotona, torstaina todellakaan enään ei päästä menemään, ja huomennakin ainut sopiva on vaan se ilta kun M eka pääsee töistä, torstaina ei olla kyllä päästä enään mihinkään.
Ja mitä tulee minun vanhempiin, niin on pienoinen pelko persiessä että minkälainen lauantai tulee (siitä juomien hakemisesta puhumattakaan...), äidin kanssa kun on hieman sukset ristissä muutaman asian takia, että onko hän sitten naama mutkalla juhlissa vai jääkö jopa kokonaan pois sieltä?!

Kaason kanssa jo tehtiin sotasuunnitelma, että minä en sitten missään vaiheessa joudu mihinkään yksin palloilemaan, ettei vaan minun vanhemmat pääse mitään kohtausta järjestämään. Koska siinä menisi todellakin päivä pilalle kokonaan! Sellaistahan me ei haluta, eikä sitten myöskään mitään draamaa eikä kohtauksia.

Varmistui tuossa myös se, että yksi pariskunta joutuu jäämään juhlista pois, kun pariskunnan kauniimpi osapuoli joutuu johonkin operaatioon, on siis oikein ymmärrettävä syy. Mutta eiköhän he ole henkisesti kuitenkin mukana juhlimassa. Eli me toivotamme hänelle pikaista toipumista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti